Dostawa, zwroty, reklamacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA ZE SKLEPU e-koki.pl

Dostawa:

1. Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem, Pocztą Polską lub serwisem Paczkomaty.

2. Koszty przesyłki pokrywa kupujący, chyba, że przekroczy on minimalną kwotę zakupu, która kwalifikuje do darmowej wysyłki. Kwota jest na bieżąco aktualizowana i figuruje na różnych stronach sklepu internetowego e-koki.pl, m.in. na stronie “Koszyk” i “Dostawa i płatność”

3. Aktualne ceny wysyłki na terenie Polski podane są na stronach “Koszyk” oraz “Dostawa i płatność”. W przypadku wysyłki kurierem i transakcji wykonanej przez firmę przelewy24, firma ta pobiera 1,5% prowizji za wykonanie natychmiastowego transferu środków.

4. Dokładamy wszelkich starań, aby klient otrzymał produkt w nienaruszonym stanie, ale nie możemy ręczyć za dostawców. Zalecamy każdorazowo sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia zniszczeń, poproszenie go o formularz reklamacyjny.

Faktura:

Do każdego zamówienia możemy dołączyć fakturę VAT. W tym celu, składając zamówienie na stronie “Dostawa i płatność”, należy wpisać w polu tekstowym “Firma” nazwę swojej firmy, a w polu “uwagi do zamówienia należy złożyć prośbę o wystawienie faktury i podać numer NIP firmy. W razie napotkanych trudności można do nas napisać na adres sklep@e-koki.pl

Anulowanie zamówienia:

Jeśli będą Państwo chcieli wycofać złożone zamówienie, mogą Państwo to zrobić mailowo: sklep@e-koki.pl. Ze względu na infrastrukturę zamówień nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Państwa wysłane.

Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać wraz z otrzymanym dokumentem zakupu. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona w ciągu 5 dni po otrzymaniu przesyłki. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas towaru.

Przesyłkę prosimy odesłać na adres:

KOKI ul. Dąbrowskiego 86, 60-576, Poznań

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt poprzez e-mail: sklep@e-koki.pl lub telefoniczny: (+48) 783 707 207

Reklamacje:

Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymanym dokumentem zakupu.
Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np.ze względu na brak towarów na magazynie ) zwrócimy Państwu natychmiast pieniądze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zostanie Państwu zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:

KOKI ul. Dąbrowskiego 86, 60-576, Poznań